poniedziałek, 17 marca 2014

Bronzer W7

 

BRONZER HONOLULU W7

Kilka słów o ciekawym i tanim bronzerze do twarzy W7. Wiosna zbliża się do nas wielkim krokiem, więc to również pora aby "ocieplić" troszkę naszą cerę . Bronzer służy nam do wielu rzeczy. Możemy nim zarówno wykonturować twarz, czyli wyszczuplić, jak również opalić naszą cerę, sprawić aby wyglądała jak muśnięta słońcem !

Bronzer W7 to odcień ziemisty, lecz ku mojemu zaskoczeniu na twarzy prezentował się rewelacyjnie! a nawet momentami uważałam , że był za jasny . Od razu zaznaczam, że ja stosowałam go zimą, na nieopaloną skórę. Dlatego na lato będę poszukiwała czegoś w ciemniejszym odcieniu.

Honolulu W7 nie tworzy plam , nie ściera się ! a więc nie zrobimy sobie nim krzywdy.
Dołączony do niego pędzelek wymaga wprawy w nakładaniu, ale uważam , że jest bardzo przyjemny, o mięciutkim włosiu.



Za bronzer zapłaciłam z przesyłką 13 zł. Niestety, ale możemy go dostać tylko i wyłącznie przez internet.

1 komentarz:

  1. bronzer rzeczywiście jest fajny , lecz na lato poszukuję właśnie czegoś w innym odcieniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń