wtorek, 16 września 2014

ULUBIEŃCY LATA


Lato to czas kiedy nasza cera powinna być chroniona przed słońcem, traktowana w sposób bardzo delikatny. Wystawiając naszą twarz na promienie słoneczne jesteśmy narażeni na podrażnienia, alergie.


 Moja poranna pielęgnacja twarzy ograniczała się do płynu micelarnego firmy Garnier


Następnie , na co dzień stosowałam naturalny filtr przeciwsłoneczny , a mianowicie mój ukochany olejek z nasion malin w połączeniu z kwasem hialuronowym.


Następnie , w wyrównaniu kolorytu pomógł mi krem BB z UNDER 20 mieszany z kremem  BB z Maybelline dream pure.


Czasami zamiast kremu BB używałam tylko antybakteryjnego podkładu Synergen w odcieniu 05


Jako róż do policzków świetnie sprawdził się CIEŃ DO POWIEK Catrice


Cień wpadający w brzoskwinię , idealnie sprawdził się w nadaniu blasku twarzy.

Sami zobaczcie, jak prezentował się ten cień na policzkach :)




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ulubionym bronzerem był dla mnie piękny brąz z firmy Inglot,


 
 
idealny odcień brązu, nie tworzył tzw. "pomarańczki " na policzkach, tylko ładnie podkreślał kontur twarzy.




















 
 
Ulubione szminki : 
 
 
 
 
 
idealny " nudziak" z ESSENCE
 
piękna, intensywna malina MANHATTAN
subtelny, pastelowy róż z GOLDEN ROSE
oraz idealna fuksja również z GOLDEN ROSE
 




















W okresie letnim często moja cera narażona jest na wszelkiego rodzaju alergie, również w tym roku tak było, na policzkach pojawiło się pełno małych krostek , w tym przypadku świetnie sprawdził się BORASOL
 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz