piątek, 6 czerwca 2014

AKCJA - REGENERACJA !!!


Moje zniszczone końcówki wymagały sporego podcięcia. Wolałam jedno konkretne cięcie żeby móc zadbać o zdrowe włoski.
Na początek sięgnęłam po Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy (Rossman-4,99zł - 100 ml. )
Jest to olejek, który stosujemy na skalp jako wcierkę. Podgrzewamy go i przez ok 5-10 minut wmasowujemy w skórę głowy 2x w tygodniu.
Myślę, że tego brakowało moim włosom. 
Mianowicie zadbania o skórę głowy. 

Z olejku jestem póki co zadowolona , może nie napiszę jeszcze o poroście włosów, ale widzę, że już po dwóch użyciach moje włosy zdecydowanie się poprawiły ! moje loki , które z reguły po umyciu przypominają SIANO i do pięknych loków im daleko , to po takim masażu skóry głowy olejkiem Green Pharmacy moje włosy odzyskały sprężystość ! wystarczy , że ugniotę je palcami i skręt w końcu przypomina loczki ! , a nie strąki ...

* olejek stosuję już jakiś czas i smiało mogę powiedzieć , że jestem ZACHWYCONA, w końcu po tych wszystkich zabiegach - farbowanie, rozjaśnianie, moje włosy nabrały dawnej objętości, lekkości.
Widzę również, że olejek znakomicie opóźnia proces przetłuszczania się włosów , dzięki czemu mogę myć włosy 2 razy w tygodniu :) :) !


Kolejnym produktem, który wybrałam jest Serum regeneracyjne do włosów REGENERUM (Apteka- 12zł )





Serum to z powodzeniem zastępuje nam maseczki. Przynosi naszym włosom nawilżenie, swobodnie mogę je przeczesywać palcami, włosy stały się wygładzone, miękkie w dotyku :)

A czy Wy Kochane miałyście może do czynienia z tymi produktami ? a może polecicie mi coś "wyjątkowego" do suchych , puszących się włosów ? :)

4 komentarze:

  1. Ja jestem tak zachwycona, że zakupiłam oprócz czerwonej papryki wersję łopianową :) i jestem w szoku jak wcierki pozytywnie działają na moje włosy ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam wczoraj ten olejek łopianowy i tez mam zamiar zacząć używać :) ciekawe czy coś mi pomoże.. no i mam nadzieje , że uda mi się go stosować regularnie bo u mnie jest z tym ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek łopianowy z chęcią bym wypróbowała. Teraz używam Jantaru, ale może później skuszę się na tą wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niesamowicie zadowolona z tego olejku z czerwoną papryką ! dzięki niemu moje włosy wolniej się przetłuszczają, a i moje włosy zyskały na objętości ! CUDO ! żałuję, że dopiero teraz odkryłam magiczne właściwości tej wcierki !

      Usuń