poniedziałek, 8 września 2014

IDEALNY ZESTAW DO PIELĘGNACJI TWARZY


Bardzo długo zajęło mi odnalezienie idealnego kremu na dzień, stosowałam wiele polecanych, zachwalanych produktów. Od tych droższych po te tańsze. Większość albo mnie podrażniała, albo zapychała moją cerę, albo nie do końca mi odpowiadała.
Od swojego idealnego kremu na dzień oczekiwałam i nadal oczekuję przede wszystkim DZIAŁANIA.
Moja cera jest cerą wrażliwą/ mieszaną/ świecącą się w strefie T.
Lato, wysokie temperatury dla takiej cery to prawdziwa katorga.

Bardzo ciężko było mi odnaleźć mój IDEAŁ , bez parafiny w składzie, bez żadnych zapychaczy, który zapewni mi nawilżenie, ale nie nachalne świecenie !



A oto mój zestaw idealny ! OLEJ Z NASION MALIN stosowany w połączeniu z kropelką KWASU HIALURONOWEGO 1%

Nawet nie wyobrażacie sobie jak moja cera się poprawiła dzięki temu olejkowi.
Chciałam go zakupić już jakiś czas temu w moim pobliskim sklepie z naturalnymi specyfikami :) Lecz ZAWSZE kiedy tam zaglądałam był on wykupiony !
Dlatego zdecydowałam się na zamówienie ze strony ZróbSobieKrem.
Wybrałam wersję w postaci 15ml, która kosztowała ok 10 zł.
Olejek jest BARDZO WYDAJNY , dlatego cieszę się, że zdecydowałam się na tak małą pojemność.
Zapach przypomina raczej orzechy, niektórym może on przeszkadzać.

Na stronie Zrób Sobie Krem olejek jest przedstawiony w samych superlatywach:
  •  ,,wspaniały przeciwutleniacz, posiada właściwości przeciwzapalne (w większym stopniu niż oleje takie jak awokado, z pestek winogron czy z kiełków pszenicy), przeznaczony dla skóry wrażliwej, stosowany jako dodatek do olejów do masażu, wygładza skórę po woskowaniu, odświeża po opalaniu.
  •  W kosmetykach stosowany jako emolient, środek nawilżający, kondycjonujący, wzmacniający lipidową barierę w naskórku (chroniący przed utratą wody).
  •  Ponadto, poza znacznym stężeniem witaminy E olej ten zawiera wysoki poziom karetonoidów (witaminy A) nadających mu właściwości pielęgnacyjnych.  
  • Olej z pestek malin zawiera kwas elagowy - jest środkiem przeciwbakteryjnym i przeciwwirusowym.
  •  Olej z pestek malin znajduje zastosowanie w produktach Anty-aging, w preparatach po opalaniu, po mikro-uszkodzeniach skóry (peelingi, woskowanie). Olej ten jest znany ze względu na swoje właściwości przeciwzapalne, skutecznie chroni przed zapaleniem dziąseł, pokrzywką, egzemą i innymi schorzeniami skóry.
  •  olej ten posiada właściwości absorbowania promieniowania UV (na poziomie SPF 28 - 50 – tak jak czysty tlenek tytanu). "
źródło: www.zrobsobiekrem.pl


Olej z pestek malin posiada barwę żółtą, dzięki której po nałożeniu nasza cera zyskuje blask, zdrowy wygląd.



 Jest on dość rzadki , oleisty, pamiętajmy żeby nakładać niewielką ilość, dosłownie wystarczą cztery malutkie kropelki na pokrycie twarzy. Zbyt duża ilość sprawi, że na twarzy pozostanie nieestetyczna warstwa. Jeżeli przesadzimy z olejkiem, nadmiar możemy odcisnąć chusteczką.
Olejek jednak bardzo szybko się wchłania i nie musimy się obawiać o jego zapychanie.

Również świetnie się sprawdzi na przesuszone końcówki włosów :)

Często mieszam go z kwasem hialuronowym, który w swej postaci jest już bardziej treściwy, gęsty.
Zapewnia on naszej skórze jeszcze lepsze matowe wykończenie.



Również na noc nakładam olejek z nasion malin na moją twarz, choć skłaniam się ku zakupowi OLEJKU Z RÓŻY RDZAWEJ - na noc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz