czwartek, 6 marca 2014

Kwasy Owocowe , czyli przygotowujemy naszą skórę na WIOSNĘ !


Dzisiaj dotarł do mnie zamówiony na stronie Topdrogeria.pl KWAS OWOCOWY. 

Zapłaciłam za buteleczkę 7ml - 11,90zł.

Mam zamiar stosować go jako tonik, zobaczymy jak się sprawdzi, bowiem producent zapewnia nas o wspaniałych rezultatach tego produktu, a więc zaczynamy testowanie :)

Skład preparatu:

kwas mlekowy 28-32%
kwas glikolowy 12-17%
kwas cytrynowy 2-6%
kwas jabłkowy 1% maks.
kwas winowy 1% maks.

Kwas glikolowy ma za zadanie poprawić elastyczność naszej skóry, ale również wpływa na zwiększenie grubości skóry , co w przypadku osób z cerą wrażliwą, skłonną do podrażnień może okazać się rewelacją ! :-)
Kwas mlekowy odgrywa tutaj rolę antybakteryjną , oraz sprawia, że produkt zadziała nie tylko na powierzchni ale również wniknie w głąb skóry.
Kwas jabłkowy i cytrynowy będzie odpowiadał za dodanie skórze blasku , zredukuje przebarwienia, blizny, spłyci zmarszczki....
Kwas winowy powinien poradzić sobie ponoć z zaskórnikami, również z bliznami i ma świetnie oczyścić naszą skórę.

Zdecydowałam się na kwasy owocowe ponieważ skóra wrażliwa, powinna być przez nas bardzo delikatnie traktowana !

Nie mogę doczekać się EFEKTÓW :) dzisiaj pierwsza próba, zobaczymy :-) !

1 komentarz:

  1. Czekam na recenzje ;) Ja moją twarz traktuje spirytusikiem bo tylko on w oka mgnieniu likwiduje mi wulkany :( a jak zadziała na ciebie kwas octowy to może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń