piątek, 28 marca 2014

JAK ZAKAMUFLOWAĆ ZACZERWIENIENIA NA TWARZY ?


Często zdarza się, że cera mieszana, trądzikowa pozostawia na długi czas zaczerwienienia, blizny, jak sprawić aby na co dzień nie rzucały się one w oczy ?

Oto krótka recenzja korektora marki INGLOT.



Korektor ten całkiem przypadkiem trafił w moje ręce. Podpatrzyłam go u mojej mamy i wzbudził we mnie zainteresowanie.

Korektor INGLOT w odcieniu zielonym powinien maskować wszelkie czerwone mankamenty , które mamy na twarzy. Zieleń niweluje czerwień.
Konsystencja jest bardzo kremowa, dlatego rozprowadza się go na twarzy jak masełko :-)
Stosujemy go UWAGA - POD PODKŁAD !
Utrzymuje się cały dzień, nie ściera się, nie zapycha mojej twarzy !
Oczywiście nie stosuję go na co dzień ! tylko i wyłącznie wtedy kiedy moja cera tego potrzebuje.
Latem zapewne ukażą się na mojej twarzy drobne przebarwienia, więc pomoże mi je zakryć .





Koszt takiego korektora to 20 złotych , ale jest niesamowicie wydajny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz