poniedziałek, 24 marca 2014

Peeling kawitacyjny - oczyszczanie twarzy na wiosnę !


Witajcie Kochani !

Nie wszystkie kobiety są przekonane co do stosowania kwasów w swojej pielęgnacji twarzy. Pokażę Wam w jaki jeszcze inny sposób możemy oczyścić naszą skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.

Ja na początku rozpoczynałam swoją przygodę z peelingami enzymatycznymi dostępnymi w drogeriach czy aptekach. Z racji tego , że jestem posiadaczką cery wrażliwej muszą to być peelingi enzymatyczne , które nie zawierają żadnych granulek , one bowiem mogą tylko nam zaszkodzić, podrażnić, wywołać stany zapalne.

Kiedyś miałam okazję żeby sprawdzić jak wygląda profesjonalne oczyszczanie twarzy w salonie kosmetycznym. Tam właśnie spotkałam się z peelingiem kawitacyjnym ! który w niebywały sposób usuwa martwy naskórek.



Tak prezentuję się właśnie mój wybawca, urządzenie zakupiłam na Allegro za 130 zł , podkreślam, że koszt takiego zabiegu w salonie to ok 70 zł , więc opłaca się zainwestować !




Efekty:

  • polepszenie cery
  • usuwa przebarwienia naskórka
  • usuwa zanieczyszczenia skóry
  • bezboleśnie i dokładnie czyści skórę twarzy, szyi i dekoltu
  • usuwa martwe komórki skóry
  • uwalnia pory od nadmiaru łoju, bakterii i substancji toksycznych
  • regeneruje skórę oraz mięśnie mimiczne
  • przyspiesza mikrokrążenie
  • pomaga w leczeniu trądziku poprzez swoje działanie sterylizujące
  • głęboko nawilża poprzez mikromasaż
  • poprawia wymianę jonową, wzmaga produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego
  • poprawia strukturę blizn
  • pozostawia nadzwyczajnie odmłodzoną, odświeżoną i zregenerowaną skórę




Ja na chwilę obecną nie mogę stosować peelingu kawitacyjnego ze względu na to , iż stosuję kurację oczyszczania twarzy za pomocą kwasów owocowych AHA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz