czwartek, 20 marca 2014

Farbowanie, pielęgnacja włosów AD 2.



Jak już pisałam wcześniej moje włosy przeszły bardzo wiele, rozjaśnianie, farbowanie i ciągłe prostowanie. Odkąd powiedziałam rozjaśnianiu STOP ! wzięłam się porządnie za swoją pielęgnację włosów. Jako, że posiadam włosy mocno falowane, grube, puszyste i wysokoporowate - moim włosom służą wszelkie silikony.
JEDWAB Z JOANNY - koszt ok 13 zł.
Najlepszy jedwab jaki kiedykolwiek posiadałam !
Nakładam go zarówno na mokre włosy jak i po ich wyschnięciu. Wystarczy odrobina tego produktu aby nasze włosy ujarzmić , wygładzić, ale przede wszystkim stosuję go po to aby zabezpieczyć końcówki przed rozdwajaniem ! co niestety stało się moim ogromnym problemem po rozjaśnianiu włosów.
JEDWAB W PŁYNIE GREEN PHARMACY- koszt ok 10 zł.
Mimo iż w nazwie widnieje słowo JEDWAB, tak naprawdę jest to serum 
 przeznaczone do łamliwych włosów, zniszczonych różnymi zabiegami fryzjerskimi. W jego skład wchodzą olejki takie jak :
- ryżowy 
- kameliowy
- cedrowy
oraz ekstrakt z aloesu , czyli wszelkie dobra , która mają za zadanie nawilżyć i odbudować nasze włosy.
Serum stosuję już od kilku miesięcy, albo codziennie , albo co drugi dzień... 
Nie przetłuszcza moich włosów, a przede wszystkim zauważyłam ogromną poprawę, włosy nie są takie suche jak kiedyś, są mięciutkie w dotyku. Serum nie daje złudnego efektu poprawienia naszych włosów na chwilę. Bowiem dawniej po wysuszeniu włosów wyglądały fatalnie.  



Wspominałam Wam o odżywce, którą ostatnio kupiłam w Kaufflandzie za ok 7 zł za 500ml.
Jest to odżywka Mrs. Potter's. 


Odżywka Mrs.Potter jak pisze producent powinna spełnić nasze oczekiwania co do wygładzonych , nawilżonych , zregenerowanych i lśniących włosów.
Zdecydowanie stała się moim ulubieńcem w codziennej pielęgnacji włosów. Stosuję ją po każdym umyciu. Dla lepszych efektów polecam trzymać ją przez ok 15minut.
Już po pierwszym umyciu zauważyłam pozytywne efekty. 
Według mnie przebija odżywkę z ULTRA DOUX z GARNIER !
Jedynym minusem jest jej konsystencja. Aczkolwiek dla takich rezultatów mogę jej to wybaczyć :-)


Pomocny również w mojej pielęgnacji okazuje się OLEJ ARGANOWY - 60ml , ok.20zł
Jest ogromnie wydajny, wystarczy kropelka na włosy aby stały się lśniące . Jako naturalny olej wpływa na nasze włosy rewelacyjnie. Jemu zawdzięczam silne nawilżenie.
Stosowany w dużych ilościach może przetłuszczać !
Stosuję go przed użyciem suszarki, na wilgotne włosy wtedy nie pozostawia żadnego obciążenia.
Albo jako nocną kurację ! nakładam większą ilość na całe włosy i rano myje dokładnie włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz