środa, 14 maja 2014

PIELĘGNACJA WŁOSÓW- OLEJKI


Z racji tego iż ostatnio trochę eksperymentuję z włosami, potrzebują one maksymalnego odżywienia.
Farbowanie, rozjaśnianie, prostowanie, zabiegi chemiczne, które ingerują w strukturę naszych włosów, sprawiają, że włosy są przesuszone, końce są rozdwojone.

Pierwszym olejkiem , który mnie niezwykle zachwycił była to :
OLIWKA Z BABY DREAM - cena 6 zł w Rossmanie





W skład oliwki wchodzi OLEJ MIGDAŁOWY i OLEJ JOJOBA. Świetnie sprawdza się w nawilżeniu włosów. Ja nakładam oliwkę na całą długość włosów i zostawiam ją na całą noc. Taki zabieg stosuję 2-3 razy w tygodniu. Efekt widziałam już po pierwszym zastosowaniu.






Kolejnym olejkiem , który skradł moje serce jest :
OLEJEK REPARATION REPAIR z YVES ROCHER cena - 23 zł


  





Olejek ten posiada w składzie olejek z babasu , jojoba, makadamia. Mimo pojemności 150ml, jest on bardzo wydajny. Raczej pozostawiam go na całą noc, aby jeszcze lepiej nawilżał.
Nakładam również kilka kropli na świeżo umyte, wilgotne końcówki włosów.
Moje wysokoporowate włosy od razu się z nim bardzo polubiły.

2 komentarze:

  1. Oj tak kochana :) muszą one przecież nadejść :) Aaaa muszę przyznać, że raz spróbowałam ze zwykłym kuchennym olejem rzepakowym i aż nie mogłam się nadziwić, że TAK SUPER ZADZIAŁAŁ... Próbowałaś może kochana ? Ja chyba wprowadzę go do mojej pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a czy jesteś w stanie określić porowatość swoich wlosków ? to bardzo ważne w ich pielęgnacji, wtedy mogę pomóc w doborze olejków do wlosków :)

    OdpowiedzUsuń