wtorek, 27 maja 2014

MASKA DO WŁOSÓW L'OREAL - EXTREME REPAIR


Najlepsza , drogeryjna maska do włosów ... !



W pielęgnacji włosów MASKA jest NAJWAŻNIEJSZYM elementem. 
Przynajmniej RAZ w tygodniu powinniśmy zapewnić naszym włosów PROTEINOWE odżywienie!

Moje włosy stały się mocno przesuszone za sprawą ciągłego farbowania.
Skorzystałam z promocji w Biedronce i zakupiłam maskę firmy L'oreal za kwotę 15zł-300ml.
Maska jest bardzo gęsta, Kallos przy niej to " papka ".
Konsystencja przyczyni się do sporej wydajności produktu , o którą bardzo się bałam.
Po kilku użyciach widzę pozytywne efekty :)
Włosy w końcu mogę bez problemu rozczesać ! stały się lejące i blask zaczyna powracać.
Promocje na tą maskę pojawiają się ponoć często również w Rossmanie, dlatego skusiłam się póki co tylko na jedną maskę, ale już wiem, że sięgnę po nią po skończeniu obecnego opakowania :)









Maskę stosuję według zaleceń , nakładam ją na wilgotne włosy, delikatnie wcieram we włosy
i pozostawiam na 15 minut.
Serdecznie polecam :)

2 komentarze:

  1. Lubię ich kosmetyki do włosów:) Ale maski niestety jeszcze nie stosowałam, nadrobię to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam tę maskę :) ale od 4 miesięcy przerzuciłam się na linię profesional :)

    OdpowiedzUsuń